loading...

دانلود برنامه اندروید و موبایل

دانلود کتاب Mastering Bitcoin Unlocking Digital Cryptocurrencies 2nd Edition - EBooksWorld دانلود کتاب Mastering Bitcoin Unlocking Digital Cryptocurrencies 2nd Edition - EBooksWorld

کاوه بازدید : 92 سه شنبه 09 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود کتاب Mastering Bitcoin Unlocking Digital Cryptocurrencies 2nd Edition - EBooksWorld

  • دانلود کتاب Mastering Bitcoin Unlocking Digital Cryptocurrencies 2nd Edition - EBooksWorld

    تاریخ: ۱۲:۲۰:۲ ۱۳۹۷/۱/۱۱ شنبه

    امتیاز: ۲

    تعداد بازدید: ۳۸۷

    دیدگاه ها: ۰

    O'Reilly Media

    Andreas M. Antonopoulos

    9781491954386

    2017

    298

    ENGLISH

    اواسط سال 2011 بود که برای اولین بار با بیت کوین روبرو شدم. واکنش من کم و بیش این بود “!Pfft! Nerd money” و برای شش ماه دیگر هم آن را نادیده گرفتم و اهمیت آن را درک نکردم. این واکنشی بود که مدام بین باهوش‌ترین افرادی که به من مشاوره می‌دهند می‌دیدم. دفعه دومی که من بیت کوین را دیدم در بحث یک لیست پستی بود؛ من تصمیم گرفتم تا مقاله نوشته شده توسط Satoshi Nakamoto را بخوانم تا منبع معتبر و این که درمورد چه چیزی هست را مطالعه کنم. هنوز هم یادم هست که وقتی خواندن آن نه صفحه را تمام کردم، فهمیدم که بین کوین فقط در مورد ارز دیجیتال نیست بلکه درباره شبکه ای از اعتماد است که همچنین می‌تواند زیرساختی خیلی بیشتر از ارز‌ها ارائه دهد. فهم این که این فقط پول نیست بلکه شبکه ای غیر متمرکز از اعتماد است باعث شد که من چهار ماه تمام هر اطلاعاتی که در مورد بیت کوین می‌توانستم پیدا کنم را مطالعه کنم. من شیفته و عاشقش شده بودم،بیشتر از 12 ساعت در هر روز جلوی مانیتور می‌نشستم، مطالعه می‌کردم، می‌نوشتم، کد می‌زدم و هر چقدر که در توانم بود یاد می‌گرفتم. نزدیک به 9 کیلوگرم از وزنم کاسته شد به خاطر این که خودم را وقف کار کردن بر روی بیت کوین کرده بودم.

    دو سال بعد، پس از ایجاد چندین استارتاپ کوچک برای کشف سرویس‌ها و محصولات مختلف مرتبط با بیت کوین، تصمیم گرفتم که الان زمانی است که می‌توانم اولین کتابم را بنویسم. بیت کوین موضوعی بود که مرا به یک دیوانگی از خلاقیت هدایت می‌کرد و تمام ذهن من را مشغول خود کرده بود؛ بیت کوین هیجان انگیز‌ترین تکنولوژی ای بود که از زمان پیدایش اینترنت با آن روبرو شده بودم. اکنون زمانی است که می‌خواهم شور و هیجان خودم درباره این تکنولوژی شگفت انگیز را با مخاطبین بیشتری به اشتراک بگذارم.

    مخاطبین این کتاب بیشتر کدنویس‌ها هستند. اگر شما توانایی استفاده از یک زبان برنامه نویسی دارید، این کتاب به شما آموزش خواهد داد که ارز‌های رمزنگاری شده چگونه کار می‌کنند، چگونه از آن‌ها استفاده می‌کنند و چگونه نرم افزارهایی توسعه دهید که با آن‌ها کار کنند. چند فصل اول کتاب مقدمه ای کامل از بیت کوین است و برای افراد عادی که می‌خواهند فهمی عمقی از چگونگی کارکرد بیت کوین و ارز‌های رمزنگاری شده بدانند مناسب است.

    The second edition includes:

    A broad introduction to bitcoin--ideal for non-technical users, investors, and business executives
    An explanation of the technical foundations of bitcoin and cryptographic currencies for developers, engineers, and software and systems architects
    Details of the bitcoin decentralized network, peer-to-peer architecture, transaction lifecycle, and security principles
    New developments such as Segregated Witness, Payment Channels, and Lightning Network
    Improved explanations of keys, addresses and wallets
    User stories, analogies, examples, and code snippets illustrating key technical concepts

     
    Table of Contents
    Chapter 1. Introduction
    Chapter 2. How Bitcoin Works
    Chapter 3. Bitcoin Core: The Reference Implementation
    Chapter 4. Keys, Addresses
    Chapter 5. Wallets
    Chapter 6. Transactions
    Chapter 7. Advanced Transactions and Scripting
    Chapter 8. The Bitcoin Network
    Chapter 9. The Blockchain
    Chapter 10. Mining and Consensus
    Chapter 11. Bitcoin Security
    Chapter 12. Blockchain Applications
    Appendix A. The Bitcoin Whitepaper by Satoshi Nakamoto
    Appendix B. Transaction Script Language Operators, Constants, and Symbols
    Appendix C. Bitcoin Improvement Proposals
    Appendix D. Segregated Witness
    Appendix E. Bitcore
    Appendix F. pycoin, ku, and tx
    Appendix G. Bitcoin Explorer (bx) Commands

    برای دانلود کتاب باید در سایت ثبت نام کنید یا وارد سایت شوید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 683
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 422
  • بازدید ماه : 1,129
  • بازدید سال : 5,584
  • بازدید کلی : 68,947